31 Ocak 2014 Cuma

SON ZAMANLARDA NELERE TAKTIM-1

Bu aralar yine değişen ruh halimle başbaşayım. Böyle bir mutlu biraz sonra  mutsuz.şeklinde. Ama eşsiz hayalgücümle hepsinin üstesinden geliyorum. Ne güzel bir hayalgücüm var benim ya..
Bu aralar gerçek olmayan dünyalarda geziyorum.Arkadaşımın önerdiği japon bir youtuberdan sonra (adını japonca harflerden oluştuğu için buraya yazamıyorum sorry) ivme kazanan japon kültürü, yemekleri animeleri sevgim var. Bilen bilir japoncuklar pek ilgimi çekmezdi. Bu zamana kadar da bir anime izledim ama hala etkisinden çıkamadım o ayrı. Ayrıca damak zevkleri de pek bana göre değildi ama o youtuber öyle bir yiyorki videolarında tam canını çektirmelik.. namussuz.
Sanırım tatilden de sıkılmaya başladım haha hoşgeldin bensu bende ne zaman sıkılacaksın diye bekliyordum diyor iç sesim. Bu yazıyı da öyle plansız öyle aklıma ne gelirse şeklinde yazıyorum ki, maksat şu an ki anımı değerlendirmek. Boş kaldığım her an benim kendimi sorguya çekmem demek çünkü.


Geçen bir bu hevesim de eksik kalmasın diye bir şushı deneyeyim dedim. Eğer şu an suratımı görüyor olabilseydiniz düşüncelerimi ben daha anlatmadan anlardınız. Hiç benlik değil ama hiç yenilmeyecek gibi de değil çubuk kullanmakta da pek iyi olmadığımdan resimlik bir artistlik yapayım dedim ama az daha rezil oluyordum valla. Neyse neyse kapanmasın bu sayfa da benim pek denemeye niyetim yok daha, sadece sushı için diyelim bunu tabii. yeni lezzetler denemeye her zaman açığımmm..
Hadi iyi gecelerr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder