18 Ocak 2014 Cumartesi

BİR BULUŞMA YAZISIDIR!!

Bugün artık nihayet pek sevgili arkadaşım ırmakla buluştuk. Böyle yıllar geçmiş gibi hissediyorum ve oldukça güzel bir gündü o yüzden size renkli dünyamızı açmak istedim. İnsanın çok sevdiğinin uzakta olması diye bir gerçek var inanın. Hepsinin bir anlamı olduğuna inanıyorum. Uzağındaki daha kıymetlidir cinsinden. Yakınındaki ulaşılabilir  gelir ama uzağındakine için için hep bir özlem vardır. Neyse böyle ortaya  bir mesaj verdikten sonra hemen resimlerle anlatmaya koyuluyorum bu günü..

İlkönce sağlıklı bir salatayla başladık güne. Yani bu salatayı yememde her ne kadar arkadaşımın vegan olmasının katkısı olsa da.. şaka şaka onun hiç bir parmağı yok salata yememde
 

Sonra birbirimize geç kalınmış yılbaşı hediyelerimizi verdik. Hediye verirkenki halimizi görmemenizin hayrınıza olacağını düşünüyorum. Pek normal olmuyoruz da Ben ona bu hello kitty kedişi hediye ettim. Hediyelerin fazla ayrıntısına girmek istemesemde ırmak bu kedişe BENS adını koydu. Çok tatlı değil mi ama?


Ve starbucks dünyamızz.. Yeni bir defter aldık yeniden beraber tutmak için. Uzun mesafe defteri.. Aslında eskiden de tutuyorduk ama o artık tarihi eser oldu yazmaya yazmaya.. Hemen orada hevesle bir şeyler karaladık. Güzel olacak hihihi

Bu da bugünün diğer sevimlisi stickerlarr deftere yapıştırılmak üzere bekliyorlar.
Bir görgüsüzlük hikayesi olarak hediyelerimizin toplu gösterimi yakıştılar birbirlerinden ayırmak zor oldu. (Terlik masaya konurmu kızım günah)
Ortama bakar mısınız? O sıralarda kendimi  çalışma masamda falan zannediyodum heralde.
vee şu an bu haldeyim.. Irmağın güzel hediyesini hemen giydim. Gezerken farketmiyor insan ama bacaklarım felaket ağrıyor ve ayaklarımında tabanı çökmüş erimiş gibi hissediyorum. ( tamam abartıya gerek yok) Ama her gezginliğin sonucunda olur bunlar bir kahve içersin geçer..
İyi gecelerrr




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder