11 Ocak 2014 Cumartesi

SUMMARY OF THE DAY.




  Merhabaaa..Bu resmi başa koymamın nedeni ortalarda bir yerlerde göreceğiniz ''suprise your BFF'' yazısını birine ithaf edecek olmam. Uzun zamandır görüşemediğim nam-ı değer arkadaşım Irmağa bu resmi yolluyorum. Çünkü kendisi gerçekten çok özlendi.(  Resim en sevdiğim kahve dükkanının duvarından alıntıdır)
 Günde iki kez blog yazmayı kendime iş edindim bir de ingilizce başlık atayım dedim ki inanın nedenini ben de bilmiyorum.İngilizcenin göze güzel görünürlüğü diyelim. Bugün güzelce gezdim, dinlendim. Uzun zamandır böyle rahatladığımı hatırlamıyorum.Akşama yine boğulacağımı bilsem de.. Ödevler bitmedi bitemiyor. umursamıyorum hiç bitmiyor.
Bugün kapak yazısını çok ilginç bulduğum bu kitabı aldım. Yarın sabaha biter diye düşünüyorum. içerik olarak da kapağını aratmayacak orjinallikte bilgiler içeriyor.
 Vee Ev yapımı boza.. kışa en yakışan içecek bence. Utanmasam sabah kalkar kalkmaz boza içeceğim o kadar seviyorum   

Bu da bugünün bir diğer getirisi ayıptır yayınlaması ama ben oldukça severek aldım. Alışverişi  hele hele indirimleri aşırı severim..
Bugünümde böyleydi işte iyi gecelerr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder