11 Ocak 2014 Cumartesi

CUMARTESİ Mİ? -1

Yine bir cumartesi ve yine içimde oluşan ''bugün ne yapsam isteği''.. cumartesi hep bir yerlere gidilme günü olarak özdeşleşmiş kafamda hiç bütün gün evde oturulan bir cumartesi hayal edemiyorum. Ayrıca güneşten de cumartesiyi rahat bırakmasını istiyorum. Herkes güneşli havaları sever. Ama ben dayanamıyorum işte bu da böyle bir ''dikkate alınmaması'' gereken özelliğim. Git güneş git. Bugün  yazımda ilgi alanlarından yola çıkıp cumartesi yapmayı sevdiğim şeyleri de ele alan bir  yazı  yazacağım. İlk olarak daha bir kaç aylık olan lomo sevgimden bahsetmek istiyorum. Lomo'' diye kısaltılan lomography bir fotoğraf çekme tutkusu bana göre. Eskiyi yeniye uyarlamak, teknolojiden kaçıp zevklerinle baş başa kalmak daha çok çeşitli şekillerde tanımlayabilirim bu analog resim sevdasını.. Bizim yetişemediğimiz bu dönemi yaşamak isteyip yaklaşık 2 ay önce aldım bu makineyi ve lomography'nin ilk kurallarından biri olan ''lomonu yanından ayırma'' kuralını hiç aksatmıyorum. Yakında çektiğim fotoğrafları da paylaşırım.
Bir diğer cumartesi aktivitem ise kitap alışverişi yapmak. Aramıza yine uzun haftalar girdi. Kaç haftadır elime bir kitap alıp zevkle okuduğumu hatırlamıyorum. Bu fotoğrafı da  artık kitaplara bakmaktan yorulan bir köpeciğin kendini şekerlemeye bıraktığı anlarda çekmiştim. Gelen geçenin ilgisi çok büyüktü. ben şimdi bir kahve molası vererek bu yazımı noktalıyorum. sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder