27 Ocak 2014 Pazartesi

GERÇEKLERLE YÜZLEŞME!

Hayır hayır 1 hafta sonra derslerin başlayacağına inanmıyorum. Hiç bir güç inandıramaz beni buna.. Yani sen şimdi bu güzel rahatlığını bırak neyse ya neyse.. Büyük değişimler geçiriyorum. Tatilin bitmesine kalmış şurada 6 gün ben hala sıkılmadım Şimdiye çoktan güzel okulumun yolları taştan diye ağlamaya başlamıştım. Şaka bir yana kendimi psikolojik olarak da hazır hissetmiyorum.( yazar burada ciddi bir hava vermeye çalışıyor) Sonsuza kadar dizi-kitap-alışveriş üçlüsü ile yaşayabilirim. Son günlerde de kendime yakıştıramadığım davranışlar içindeyim zaten bir fangirllik bir fangirllik bıktım usandım:):) Sınanıyorum resmen.

Kahve saati. Günün en dinlendirici anı. Yeni kitaplar alınca evden hiç çıkmamayı planlıyorum. Hazır havalar da soğudu.
Yazımı bir itiraf köşesi haline getirecek olan resim. Arkadaşlar üstte de belirttiğim gibi bu fangirllik hallerimden dolayı beni mazur görün ne olur. Valla geçici bir evre.
Boş zaman aktivitesi organik kurabiyeler. (içinde kepekli un ve pekmez olduğu için böyle diyorum) Çok eğlenceli.  Son zamanlarda da yine youtuberleri izleye izleye içim çıktı artık.
Benden bugünlük bu kadar.. Sevgiyle kalıınn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder