10 Ocak 2014 Cuma

BU SABAH DA BÖYLE..

SABAH KEYİFLERİ...
Her nedense kendime geç kalkacağim diye söz versem de yine erken kalktim. Kim ne derse desin erken kalkınca kendini daha bir iyi hissediyor insan. Gün daha bir uzuyor, sana daha çok zaman kalıyor. Günün ilk kahvesini daha rahat yudumluyorsun nedense...  ama ben bu sabah kahve yerine yeni dadandığım ahududulu çayı tercih ettim.
İncecik bir kitap olmasina rağmen hala bitiremediğim küçük prens beni bekliyor mahsun mahsun... Onu da bitirmeliyim bugün artık. Kitap okumayı en çok yakıstırdığim zaman dilimi sabah saatleri zaten bir de çay saatleri hakkıni yemeyeyim, şimdi ben de şu saatlerde bu yazıyı yazdıktan sonra pofuduk çoraplarımi giyip biraz dinlemeye çekileceğim. Artik adına şekerleme mi dersiniz bilmem güzellikle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder