13 Ocak 2014 Pazartesi

MY MAD FAT DIARY VE FAZLASI..

Oh be diye derin bir nefes çekebilirim artık. Kaç gündür sizin de kafanızı ütülediğim ödevin bugün son günüydü. Biraz aksilikler yaşasamda -evde internetin kesileceği zamanı bulması- gibi yine de bitti. Sabah sabah bir starbucks yaptım sayesinde yoksa evden çıkacağım yoktu.
Burası benim sığınağım yeri gelir ders çalışırım yeri gelir film, dizi izlerim ne zaman canım sıkılsa kendimi buraya atarım.. güzeldir..


 Dizilerime gelirsekk.. Bu aralar merakla beklediğim diziler arasında my mad fat diary de var. Resimde gördüğünüz rae earl adlı karakter resimli günlük yapmak istememin baş mimarı. ve çok da şanslıdır kendisi nedenini sormayın diziyi izleyin. Bulacaksınız kolayca;)  

    
Yine bahsettiğim diziden iki karakterin dizideki tarzlarını yansıtan bir resim. Nerd archie ve serseri finn.. Finn diyorum ve susuyorum. Dizilerde hep serseri karakterleri sevmişimdir. Ama finn başkadır. Duygulandım yine bak başlasın artık dayanamıyorum. (Bu iki güzel çizimsi resmi my mad fat diary türkiye sayfasından aldım bu arada)
Biraz belli belirsiz ama en sevdiğim çikolatadır kendisi... after eight. o nane kokusu bitiriyor beni, çikolataları yiye yiye kiloları davet ediyorum.. gelsinler buyursunlar ( ne diyorum ben ya)
Bu da son zamanlarda okuduğum daha önce de paylaştığım ''Bir sanatçı gibi araklayın'' kitabından bir bölüm. Kitabın içinde çok güzel fikirler var ama bu sayfa da pek bir hoşuma gitti. Uygulamaya koyacağım.
eee başka ne desem ki,bu aralar yine bu moddayım. Biraz daha hareket istiyorum aslında çok monotonlaştım hep dizi hep kitap olmaz biraz da başka şeyler gerek ama ne? Bu sorunun cevabını bulduğumda daha mesut olacağım. şimdilik iyi gecelerr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder