10 Ocak 2014 Cuma

BÖYLE BAŞLAMAK İSTEMEZDİM AMA..

Final haftası sonrası kendini toplamaya çalışan bir Bensu.
Biri bana kahve yapsın.Sütsüz en koyusundan desin getirsin. Lütfeenn.. Küllerimden doğmam gerek. Yeniden.. İlk blog yazıma böyle başlamak istemezdim ama gerçekten çok yoğun bir final haftasından çıktım. Sunumlar, sınavlar,projeler derken kafam kitaplara gömüldü kaldı.Ama şimdi bittiğine göre  bu yoğun haftadan tek parça halinde çıktığım için kendimi şanslı sayıyorum.Dün biraz biraz eski hallerime dönmeye başladım. Dizi izlenerek geçirilen boyun ağrılı günlerden bahsediyorum. Dün odamdan sınav haftasının izlerini tek tek silerken aynı zamanda bir nebze de olsa pretty little liars'a hazırlık yapmış oldum. Bu dizinin başlamasını ne kadar uzun zamandan beri beklediğimi ben bile unuttum.Ama beklediğime de değdi doğrusu fazla spoiler vermeden bahsetmeliyim ki kafalarda oluşan soruların bir kısmını yanıtladı bu  çıkan son bölüm. Beni bıraksanız pretty little liars hakkında hiç durmadan bir hafta konuşurum o yüzden sevgili dizimi atlayarak esas mevzuya geliyorum.
Eski halime dönmek için ne yapmalıyım?  Nasıl tazelenmeliyim? O kadar çok yapılacaklar listesi belirledim ki, kendime bir tanesini bile gerçekleştiremezsem tatilimi boşa geçirmiş gibi hissedeceğim.O yüzden aklımdakileri hemen yazmam gerek.
Tatilin büyük bir kısmı kesinlikle kitap okunarak geçirilecek. Almak istediğim o kadar çok kitap var ki ama öncelikli olarak açgözlülük yapmayıp sadece en istediklerime yönelmeliyim diye düşünüyorum. Alaskanın peşinde ve aynı yıldızın altında aklıma ilk gelenler arasında ikisi de john green'in ikisi de aşırı okunası ama kalbim ''Aynı yıldızın altında''  için daha çok çarpıyor tabiiki..
Diğer bir ''Toparlanma'' aktivitesi de tam kışa yakışır bir şekilde ''kahve, battaniye,dizi'' üçlüsünü bol bol hayata geçirmek. Aşırı klişe bir aktivite olsa da aynı zamanda da yapmayı en sevdiğim şeyler arasında. Belki dizi izlerken uyuyakalırım son zamanlardaki uyku sorunum da çok çaba gerektirmeden çözülmüş olur böylece. Alışveriş yapmak, uzun yürüyüşlere çıkmak,daha çok film keşfetmek, ve mümkünse yataktan hiç çıkmamak hep uyumak ve uyumak tatil boyunca ''yapmak istediklerim'' listesinin uzayıp gidenleri.. Aynı zamanda siz bu yazıyı okuyunca ne kadar basit istekleri olan bir insan olduğumu da öğrenmiş oldunuz.
yazıyı kapatmadan önce sıkınıtılı günlerden bir resim paylaşacağım. İyi gecelerr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder